Dan före dan...

...är det idag! Imorgon smäller det :)

Schemat ser ut ungefär så här:
05:30 Väckarklockan ringer
06:00 Frukost
06:30 Dusch
07:00 Iväg till TRÄNA
07:30 Incheckning
08:00 STARTEN GÅR PÅ VASALOPPS CYKEL
ca 12:00 Första Vasaloppsåkaren går i mål och vi slutar cykla :)
13:00 Förhoppningsvis orkar jag åka hem, duscha, äta och lägga mig på soffan :)

Det är lite nervöst då jag inte riktigt vet vad som väntar. Men tydligen ska det vara 4st instruktörer så det bör bli minst 3 "pauser" med lite blåbärssoppa kanske!

Ja, vi får se vad som händer och hur det går. Jag tycker att det är en riktigt rolig grej att göra och jag har som mål att orka vara med i alla 4 timmarna, sen får vi se hur det blir med tempot, haha!

Lycka till till mig själv!


Kommentarer
Postat av: Milla från Uppsala

att du orkar men du är duktig som kämpar på....önskade att jag hade din energi när det gäller träning. Jättefin blogg många fina bilder. ha´de gött Kram Milla

2012-04-05 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0