Här var det länge sedan jag var...

...men det är faktiskt positivt :) De sista 3 veckorna har jag lagt mycket tid på mig själv. (Tack Daniel för att jag får denna tiden ♥) Jag har ju nu satt igång på riktigt med att gå ner i vikt. Till hjälp har jag TRÄNA I KUNGÄLV! Jag går en Kom i gång kurs på 10 veckor (3 är avklarade) och har fått hjälp med VAD jag ska äta, HUR MYCKET jag ska äta och NÄR jag ska äta plus att vi nu tränar 5ggr i veckan och promenerar en timme varje dag. Det är skitkul och peppande med en tok till tränare (Sofia Björklund själv :-) ) och ett riktigt glatt gäng som går kursen nu.



Jag vill ju jaga bort ett antal kilon (17) men har inte vågat väga mig än. Tanken är ju att ha blivit kvitt alla kilona när 2012 lider mot sitt slut så det är ju ingen stress direkt, men det hade ju varit riktigt gott om man kunde komma under det magiska 70 strecket när kursen slutar så det "bara" är 10kg som jag får slåss mot själv, haha!

Idag var vi i Trollhättan, på Överby, och shoppade lite. Det blev lite nya träningskläder till mig och jag kunde köpa EN STORLEK MINDRE än jag hade i början på året! Så någonting händer ju iaf!!! Det gjorde mig riktigt glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0