Kampen mot kilona

Ja nu började ju kampen mot kilona i måndags igen! Men denna gången har jag fått en riktigt bra morot av Daniel, i söndags lovade han mig 500kr för varje minskat kilo att köpa vad jag vill för :) Har ju nästan 15kg som ska väck så några lusentappar ska jag väl kunna shoppa för hoppas jag.

Det gick ju riktigt bra igår, då fick jag ihop 1250kr bara på att flytta vågen, haha! Ja den är lite konstig så det skiljde upp till 2,5kg på min vikt beroende på vart i badrummet jag ställde vågen :) Men de pengarna har jag inte sett röken av...


Kommentarer
Postat av: Daniel

Genom att flytta vågen åt andra hållet kunde jag tjänat pengar. Men nu var det inte någon återbetalningsplikt genom viktökning. Belöningen är ju att du mår bättre, så vid ökning mår du... Så detta räcker som fallskydd för mig. Samt att jag även räknat ut en maxkostnad för denna sporrningskampanj gör mig trygg. Det finns ju en viktnivå där du läggs in för behandling, så längre ned än så går ju inte att gå...



Hur som helst, vi får köpa ny våg.



Älskar dig!



2010-11-02 @ 22:29:32
Postat av: Snabelben

Du har börjat blogga!!

Det tycker jag är synnerligen uppiggande, roligt och modigt:) Du kan ge dig på att jag kommer att hänga här.. Stora stora kramar nu :)

2010-11-03 @ 18:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0