2 för 1

Idag har det varit fullt upp för mig. Alva skulle till dagis, sen ner och handla, hem och mata Hugo, ner till Maxi för att skicka iväg ett paket, iväg till Träna och köpa kort och sedan hämta Alva som nu sitter och äter lite frukt.
Snart är det dax att dra igång med middagen, tror det blir resterna från igår, dvs hemmagjorda köttbullar & makaroner.

Skulle egentligen träna ikväll men tyvärr blev pappa sjuk så han & mamma kunde inte passa barnen. Men istället får det bli 30 min på crosstrainern och 30 minuter med olika övningar. Jag vågar inte hoppa över någon dag nu för nästa tisdag är det inbokat VÄGNING på gymmet, då det än halvtid av kursen när den veckan är slut...

Att jag valde att ordna årskort på gymmet just idag berodde på att Träna hade ett riktigt bra erbjudande!
Köp 2 betala för 1! Så jag passade på att teckna ett årskort till mig och fick ett GRATIS till Daniel :)
Vilken kanon Alla ♥ dag present va, hihi! Så nu kan vi faktiskt träna ihop om det skulle vilja sig bra med barnvakt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0