FUBs julmarknad

En sån dag! Igår hade vi julmarknad på Kvarnkullen och det var minst lika kul och trevligt som förra året! Det kom många besökare och vi sålde en himla massa grejer :) Jag stod vid bordet med leksaker, musik och böcker. Det var första året jag var där så det var en ny upplevelse, innan har jag stått och sålt hantverk.

 

Själv lyckades jag få med mig en del hem. Bl.a tunnbröd, en mobil att hänga i taket hos Alva, en komplett karaoke spelare med kamera och mikrofon, en julburk & julhink och en del grejer som Alva fått upp från fiskdammen.

Sen tog jag en hel del lotter på ett av lotterierna...nämligen FRÖLUNDA LOTTERIET och VANN! Först vann jag 2 biljetter till Frölunda - Modo i januari, och sen vann jag ett paraply :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0