Snart klar med jobbet :)

Om 3 veckor = 9 arbetsdagar så jobbar jag min sista "riktiga" arbetsdag på över 1år! Det känns gott samtidigt som jag nästan har börjat sakna jobbet redan nu... :) Kanske kan jag hoppa in några dagar emellanåt om det skulle behövas efter nyår så att jag håller mig lite uppdaterad med. MEN... en sak i taget!

Från det att jag går hem tills Glenn behagar titta ut så ska jag försöka få lite gjort här hemma. Jag har ju redan börjat och fått tvättat ALLT som ska tvättas. Kläder, madrasser, täcken och kuddar till både säng och barnvagn. Alla leksaker, babygym, klädseln på babysittern och bilbarnstolen + insatsen och allt som gick att lossa på barnvagnen är med färdigtvättat. Det känns gott att ha det klart så slipper vi leta upp allt de sista dagarna. Man vet ju inte riktigt när han kommer, men gör han som sin storasyster så blir det ju närmare oktober, hihi. Daniel ska få putsa upp barnvagnen med lite autosol och smörja hjulen.



Alva tycker det är kul att vara med och greja och hon testade det mesta med snutten och dockan så nu har hon koll på hur det ska vara när lillebror kommer :)



Jag ska försöka få målat våra köksluckor innan han anländer. Vi ska byta hela köket och ta ner väggen mellan kök och vardagsrum men det blir inte förrän nästa år har vi kommit fram till. Och eftersom våra luckor är så otroligt vackra i blek-gul lasering (NOT!) så tänkte vi försöka få dem vita. Oavsett hur det går så kan det inte bli värre än vad det är nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0