Midsommar

Hej alla glada!
Nu är midsommar förbi och det är jobb imorgon igen. Men det är inte långt kvar... 3 arbetsveckor = 9 arbetsdagar :) Sedan går jag hem och inväntar "Glenn" i 2 månader.

Midsommar har varit bra men vädret hade lite mer att önska på själva midsommarafton!
Vi firade ihop med mina föräldrar, vi började med lunch, sedan blev det en tur till Lid och efteråt åkte vi hem till mina föräldrar och åt glass med jordgubbar :) Det var en lagom lugn afton.

Midsommardagen började Daniel med en golfrunda och jag & Alva tog en promenad ner till Maxi och handlade. På kvällen gick vi ner till Kungälvsparken och lyssnade på Elisa´s, det var mysigt och vädret var ju bra. Lite småkallt blev det men Daniel höll sig varm genom att dansa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0