Lite av varje :)

I förra veckan fick jag äntligen min id-bricka från BKR (Byggkeramikrådet) som "bevis" för att jag gått kurserna för våtrumsbehörighet. Jag gick dem förra sommaren men var inte så snabb på att skicka in allt + att de var inte snabba på att utfärda det. Men nu har jag den iaf :)



Även om värmen har uteblivit det sista så har mina ben börjat svullna på dagarna så jag har införskaffat stödstrumpor, hihi. De hjälper väldigt bra och som tur är finns det lite roligare mönster nu än förr, när det bara var beiga man kunde få tag på :)



I helgen har Alva och Daniel dansat som tokar här hemma, de har hur kul som helst! Och Alva som älskar att ha nått på huvudet letade fram en av hennes vintermössor som åkte på innan dansandet började :)
Så här glad blir man av lite musik och dans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0