Kosta Boda

Så var det äntligen fredag :) Jag är ledig och jag & Alva ska träffa Alexandra och Melvin, det ska bli SÅ kul för det var verkligen längesedan vi sågs nu! Det blir en snabbfika i Kungälv innan Alexandra ska hämta Alicia och jag & Alva ska till Oasen och simma.

Igår när Alva kom från dagis hade hon en ganska stor blålila bula i pannan...hon hade klättrat över armstödet och ramlat ner från soffan på dagen...hoppas hon lärde sig något av det :)


Igår på jobbet så hade jag besök av Duobad och vi gick igenom lite nyheter mm. Något som jag tycker är riktigt fräckt är deras Garbo serie och Kosta Boda saker. Det är snygga och lite annorlunda :)

Garbo möbler


Kosta Boda handfat


 

Kosta Boda plattor
  
 
  
 

Nu ska jag fixa en kopp kaffe och Alva ska få lite mer mat i magen innan vi börjar packa och göra iordning oss för dagen! Önskar er alla en riktigt bra fredag och helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0