Tillbaka igen!

Nu är jag tillbaka igen efter en redig trötthetsperiod. Igår fick jag röjt undan en hel del och jag fortsätter idag. Har redan ätit frukost - både jag och Alva, tömt diskmaskinen, satt på en maskin tvätt och nu sitter jag med en kopp kaffe och lyssnar på P4 Göteborg. Klockan är 9:30 och om 2 timmar ska Alva till dagis och jag till jobbet.



En sak som jag har insett sedan vi flyttade hit till huset är att jag lätt skulle offra ett sovrum för att ha en tvättstuga, om det skulle vara så att vi tvingades flytta någonstans där det inte finns! Hur har jag klarat mig innan? Vart hängde jag allt och hur fick jag plats? (jo jag vet att det var ÖVERALLT, jämnt, hela tiden)
Igår tvättade vi 4 maskiner och allt kunde hängas och är tort idag och jag kan fortsätta tvätta. Behöver inte dela upp det för att 1-2 maskiner ska hängas i hall, kontor och sovrum för att torka och sedan plockas ner innan man kan fortsätta. Jag verkligen ÄLSKAR min tvättstuga, hihi.



Igår med posten kom det ett paket från CDON.com med en Bamse-box till Alva, första säsongen av Frasier och första säsongen av SOLSIDAN! Så igår när Alva somnat så tog vi med oss popcorn & dricka och satte oss i biosoffan och kollade på 2 av de 3 skivorna av Solsidan. Sista skivan ser vi nog ikväll och sen är vi upplagda för säsong 2 som börjar på söndag kl 20 :)



Ha en bra tisdag på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0