Öppet Hus

Så var det fredag igen :) Idag har vi mycket att göra. Vi ska till Siba och få ut ett kvitto som jag har lagt på ett "bra" ställe, vi ska simma och vi ska till partihallarna och handla mat till morgondagens Öppet hus på jobbet!

Kvittot på Siba är till tvättmaskinen som vi köpte för ett årsedan, jag tycker att den sköljer dåligt och tänkte reklamera den. Får se om de kan få bukt på det med en service eller nått.

Sen blir det minisim på Oasen, vi har ju missat 2 ggr. En pga att jag mådde så illa och en pga moderkaksprovet jag gjorde. Fick ju inte bada på ett tag efter det. Men Daniel och Alva har ju simmat själva så det är ju inte så längesedan för Alva :)

Sen blir det matshopping för jobbet. Imorgon har vi öppet hus och det verkar som om det kommer en hel del, hoppas det! Vi har en massa bra erbjudanden, bjuder på mat, ballonger till barnen och visar en del nyheter.
Om vädret tillåter så blir det grillade hamburgare och korv :) Vad det verkar så ska det kanske snöa lite men vi får hoppas att grillmästaren har varmt på sig!



Ikväll ska Daniel till Johan och äta middag, bada tunna och sen blir det utgång för dem. Jag och Alva ska mysa med lite fruktsallad och På spåret. Har varit så trött i veckan så jag somnar nog samtidigt som Alva om jag har tur :)

Ha en trevlig fredag och helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0