Fredag - Lördag - Söndag

Nu är fredagen här igen :) Jag och Alva ska simma i vanlig ordning och efter det blir det nog helghandling. Måste fylla på kylen lite med gott till ikväll och lite tillbehör till helgens middagar.
Annars blir det nog en relativt lugn helg. Ikväll blir det lite mys i soffan med grillade revben och gott, eventuellt blir det en film med om jag orkar...har ju somnat till de sista fem filmerna nu tror jag :)



På lördag blir det en sväng in till Baby & Barn mässan och om vädret tillåter så kanske grillen tänds på till middagen. Trädgården håller ju på att ta form med så fortsatt jobb blir det där både på lördag och söndag.



Igår fick jag bokat en helg i Helsingborg för bara mig och Daniel ♥ En hel helg som vi är barnfria och kan göra vad vi vill på :) Min grundtanke är att på fredagkväll blir det bio, på lördagen tar vi kanske en tur till Danmark och på kvällen äter vi lite gott på någon mysig restaurang. Och på väg hem på söndagen blir det lite shopping på Väla.
Vi ska försöka få till ett besök på Ebbas fik med, det är ett fik helt i 50-tals stil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0