Veckan har gått fort

Oj, då var det redan torsdag! Veckan har bara susat förbi.
Den mesta tiden har ju gått åt till att jobba, träna och måla Alvas rum. Hennes rum börjar nu bli klart i grunden, vi har ju målat alla väggar vita och det har behövst några lager. Nu hoppas jag att det bara är en strykning kvar innan jag kan börja måla lite figurer mm på dem :)

Idag ska jag handla på vägen hem för imorgon blir det "Tjejmiddag" här. Det ska bli så kul tycker jag, mat och en massa tjôt hela kvällen. Daniel & Alva kommer att vara hos Mikael så länge så de kommer inte hem förrän sent :)

Jag får skriva lite mer senare för nu ska vi göra iordning oss för jobb och dagis!
Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0