Helg!

I fredags hade jag ju tjejmiddag och det var riktigt kul! Det var Lisa, Petra och Pia som kom. Alexandra skulle kommit med men hon har lyckets bryta av handleden så hon stod över denna gången. Till middag blev det ett helt nytt recept för mig och det blev jättegott tyckte jag :) Till förrätt blev det Avocado med skagenröra, till middag Fläskfilé i grönpepparsås & pastasalllad och till efterrätt blev det marängsviss.



På kvällen kom även min bror ner och sov över, han skulle på dop på lördagen och sedan tillbaka till Stockholm så det blev en snabbvisit. Det är jättekul att vi har setts så "ofta" som det blivit det sista för det är ju några mil emellan oss.

I lördags var jag seg...blev mycket för mycket rödvin på fredagen men men, så kan det bli :) Så på förmiddagen gjorde jag inte mycket mer än tog det lugnt i soffan. På eftermiddagen kom Daniels föräldrar, Ingela & Mats, ner och åt middag med oss. Fast vi hade knytis så de hade med sig sin mat och vi åt ju resterna från kvällen innan. Vi fick även ner resterande från marängsvissen till kaffet medan vi tittade på Så mycket bättre & Dansbandskampen. En helt perfekt lördag ♥

Idag är det Fars dag och Alva "firade" Daniel genom att säga att han kommer få en svart Oscar Jacobson skjorta :) Mamma (jag) hade inte lyckats fixa den till idag så det får bli en sväng till stan imorgon :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0