Spring för livet...

Nu har halva Kom-i-form kursen gjord och endast 5 veckor återstår. Jag är lite rädd att jag ska falla tillbaka in i gamla vanor då jag faktiskt ska "gå hemma" och vara mammaledig till i höst. Det är så lätt att slappa till sig och röra sig minimalt samtidigt som det småäts en hel del. Men för att det inte ska bli så så har jag anmält mig till 3st  löplopp! Det är:

15/4 KUNGÄLVSLOPPET
8/5 VÅR RUSET
4/6 BLODOMLOPPET


Jag hoppas att det ska hålla mig igång, i form och att motivationen finns kvar så att jag når mitt mål.
Så idag efter jobbet blir det att åka in till Göteborg och handla mer träningskläder, men denna gången för utomhusbruk :) Skor, byxor, jacka och linne står på önskelistan. På något sätt så blir det roligare att träna när man har nya kläder och inte tar det som ligger längst in i garderoben, hihi.

Har siktat in mig på detta, men får se vad som finns när vikommer dit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0