Jag gjorde det!





Jag klarade det! Jag tog mig runt!

Det var ett väldigt roligt och välorganiserat lopp. Kommer garanterat springa nästa år igen men välkomnar ett alternativ på 1mil :) Fast blir det "bara" ett 2 mils lopp som i år är jag med ändå. Jag hoppas att detta kommer återkomma som ett årligt lopp här i Kungälv!

Mitt mål var att ta mig runt och det klarade jag, ett plus är att jag faktiskt inte kom allra sist :) Jag har ju inte sprungit mer än 5:an ett par gånger i fontin, 1 mil en gång och 7 km 3 gånger så med tanke på det är jag riktigt nöjd med resultatet.

Den slutgiltliga tiden blev:

43 Linda Brodin 02:10:27

Så nu är det bara att ladda upp för Vår ruset som går av stapeln om drygt 2 veckor :)




Kommentarer
Postat av: christine

Fan, va grym du è. Kram...christine

2012-04-20 @ 20:05:58
URL: http://www.tyrasmatte.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0