Idag börjar väntan...

Ja, idag är det dax att föda enligt almanackan, fast jag tror att Glenn känner för att stanna kvar ett tag till tyvärr. Men jag började morgonen med att GÅ och lämna Alva på dagis så 2km promenad är avklarat. Är det uppehåll i eftermiddag så blir det till att gå och hämta henne med.

Sen har jag tänkt att skura trappan på baksidan och utsidan entren så att vi kan köpa lite ljung och sätta inför hösten. Måste börja fylla dagarna med något annars kommer det bli lååånga dagar fram tills Glenn kommer.

Ska se om jag får bakat nått i veckan med så frysen kan fyllas upp. Funderar på att ge mig på bröd, någon som har ett bra recept? Tanken är ju att sötsaker ska lysa med sin frånvaro när Glenn ploppat ut och kilona ska minska i en bra takt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0