Dagarna rullar på

Nu har det gått 1½ vecka sedan Hugo kom till oss och vi har kommit in i rutinerna ganska bra tycker jag. Även Alva har kommit till ro mer med det hela. Idag började Daniel jobba igen och jag, Alva och Hugo är själva på dagarna...vi får väl se hur det går :) Alva ska tillbaka till dagis nästa vecka först, då blir det ju lite lugnare för mig.
Ingemar har varit och hälsat på och en stoltare farbror får man nog leta efter, hihi.

 

Hugo sover bra och det är ju gott på natten! Då blir det 1 mål mat runt 02-03 och sedan vid kl 07, så jag klagar inte, hihi. Om vi orkar idag så tar vi en tur ner till jobbet och säger Hej till alla och sedan en sväng till Maxi.

 

Alva har fått en gitarr som hon tycker är helkul! Hon räknar in både på svenska och engelska (precis som Manny, hihi) och spelar en massa varje dag.

 

Jag har även hunnit testa den nya syskonvagnen och den var bra. Inte så tung utan smidig att svänga och komma fram med. Alva tyckte det var kul att hon kunde se lillebror under tiden.
Man kan vända och vrida på sitsarna på en massa olika sätt. Och vill man bara gå med ett barn så är den jättelätt att göra om till en enkelvagn, antingen med sitsen eller liggkorgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0