En spännande vecka väntar!

Idag lämnade vi av Daniel på Landvetter. Han åkte till Japan för jobbet och kommer hem på fredag, så denna veckan är jag själv med båda barnen...det kan bli riktigt spännande!
Jag tycker lite synd om mig själv ;) men mest synd om Daniel som ska vara ifrån våra hjärtan så länge. Han hade en plan på att ta med dem, men då fick inte kläderna plats i väskan, hihi.

Helt själv är jag ju inte då båda våra föräldrar finns att "ringa in" om det skulle behövas. Men jag tror inte att det kommer bli några problem om barnen fortsätter vara så snälla som de är, och Alva inte gör en revolt för att pappa är borta så länge.

På dagarna rullar det på ganska bra men det är på kvällarna det kan köra ihop sig lite. Hugo har sin "kvälls vaken stund" samtidigt som Alva ska börja göra sig redo för natten. Då blir det lite stökigt att underhålla Hugo samtidigt som man ska hjälpa Alva med städning, tandborstning och ombyte till pyjamas. Men när det är avklarat får Hugo lite mat, somnar och sedan är kvällen MIN :)

image description


Kommentarer
Postat av: christine

Vad blir tullkostnaden för detta bagaget? Världens gulligaste bagage är det iallafall :=) Kram Christine.

2011-10-17 @ 22:53:50
URL: http://www.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0