Sista dagen på jobbet mm...

Nu har jag gjort min sista dag på jobbet på ca 15 månader :) Det känns bra konstigt och fram tills idag så har jag väntat och väntat men nu när dagen är här.....nu har jag redan börjat längta tillbaka till jobbet, haha!
Det är tur att det är nära så att jag kan titta in lite då och då och säga hej till alla.

Daniel har fått sin sommarpresent från jobbet. De fick ett Supé kort där man får gå in på deras hemsida och välja bland en massa saker. Vi valde en gosig fleecefilt till hösten :)



Vi har köpt en ny, lite högre, pall till Alva så att hon kommer upp riktigt och kan tvätta sig själv utan att jag behöver lyfta henne. Riktigt roligt för Alva och gott för min rygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0