Springa springa springa

I tisdags var det dax för Vårruset, och det gick bra. Det blev som en liten uppvärming inför Göteborgsvarvet som gick i helgen. Hela familjen var med och hejade på mig :)



I lördags "smög" jag och Daniel iväg och sprang Göteborgsvarvet, med utmaningen att klara oss runt och det gjorde vi! Vi har redan anmält oss till loppet 2013 och min utmaning blir att förbättra tiden. Borde inte bli så svårt om jag nu håller igång träningen med tanke på att jag började träna i februari, och då inte springning utan på gymmet :)
Så här gick det i år:
Plac.       Startnr.     Namn                   Mål 
11825     59883        Brodin, Linda      02:29:00



Och i söndags var det Alvas tur att springa! Hon sprang Mini Göteborgsvarvet på 250 meter. Efter blev hon intervjuad för en reklamfilm för Chiquita, men med tanke på hennes svar kommer hon nog inte med, haha!
Efteråt blev det naturligtvis lite picnic med alla som var med och hejade.

 



Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

va duktiga ni är som sprang!! =) själv hade jag dött efter nån kilometer... puh!

minivarvet var vi oxå på! =)



kram kram

2012-05-16 @ 23:19:31
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0