Både plus och minus idag...

Ja, på plus ligger SEMLOR! Det är ju fettisdagen idag :) En semla ska allt få åka ner i magen, men inte förrän ikväll, för på minus ligger att idag är det invägning på gymmet. Lite otur att det inträffar på samma dag, haha!

Men men, kl 18 är det invägning och då får vi se hur det står till med kroppen. Om jag får spekulera lite så skulle jag tro att jag har gått ner 3-4 kilo sedan kursstarten för 4 veckor sedan. Det känns på kläderna och jag tycker att det syns i spegeln med. Men jag tror inte att vågen visar mer än 2-3 kilos minskning då jag förhoppningsvis har fått en lite lite större muskel någonstans på kroppen :) Efter invägningen blir det 30 min Easyline och 55 min cykelpuls, och efter det blir det en semla som belöning, hihi.

Oavsett så mår jag SÅ MYCKET BÄTTRE av att träna och röra mig, istället för att sitta i soffan och småäta!

Det är 6 veckor kvar och nu kommer jag lägga in nästa växel! Jag har även gjort ett par saker som ska hålla mig motiverad efter kursen så jag inte faller in i samma gamla mönster igen...men vad det är får ni reda på om ett par veckor :) Jag hoppas att jag kommer kunna hålla detta så att jag innan 2012 är över är nere på min målvikt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0