Lyckad shopping tripp :)

Igår gick vår vattenkokare sönder och det är först nu som jag förstår hur mycket jag använder den! Alvas välling, Hugos vattenbad till mjölken, mitt kaffe mm. Nu vet jag att det är något som jag inte vill vara utan!

Så efter att Alva sovit middag åkte vi till Media Markt på Bäckebol och hittade en som såg käck ut :) När vi var där så gick vi även in på Coop för att köpa färdig pannkakssmet som Jessica (Kackisen) hade köpt häromdagen, jag tyckte det lät väldigt smidigt nu när jag är själv och Alva har tjatat om pannkakor hela dagen :) Får se vad hon tycker om den om en stund när vi ska äta.

Men man handlar ju aldrig bara det man ska, så 1 vattenkokare blev:
- Vattenkokare
- Pannkakssmet
- Sylt
- bakform hjärta
- toblerone
- 2 musikskivor till Alva


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja färdig smet är inte dumt när man har barn och brist på tid i köket :)

Så du ska vara ensam i en hel vecka, inte illa. Vet ej katten om jag hade klarat det :S Vad ska han göra i Japan?

2011-10-15 @ 22:41:33
URL: http://kackisen.blogg.se/
Postat av: Linda Brodin

Han är nere och träffar leverantörer. Han skulle varit där i maj egentligen men det blev inställt pga katasrofen, så det fick bli nu istället.



Jovisst hade du klarat det :) Du har ju precis som jag ett litet skyddsnät runt dig om jag förstått det rätt, hihi.



Jag har ju turen att ha både mina och Daniels föräldrar i närheten om jag behöver hjälp eller avlastning.



Imorgon får Daniels försäldrar ta Hugo så jag och Alva kan dansa, och mer blir det nog under veckan ;)

2011-10-15 @ 23:15:53
URL: http://gorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0