Januari 2011

Då har det "nya" året börjat och jag börjar fyllas av energi! Kommer på mer och fler saker som jag vill göra under året, tror inte jag kommer fixa allt men man måste ju få drömma lite :)

Göra klart Alvas nya rum
Göra klart Alvas gamla rum (Målningen är klar och Daniel håller på med golvet precis nu)
Sätta träpanel på väggen i vårt sovrum & vardagsrummet
Boka bröllopsresa
Renovera köket
Göra klart det sista i våtutrymmena i källaren

Sen är det en hel del till som jag vill men det tar vi senare. Det mesta har ju med renovering av huset att göra men det är ju det som är kul! Att få det precis som man vill. Vi ska också sortera ALLT som vi har här hemma och dela upp i SPARA, SÄLJA, SKÄNKA & SLÄNGA. Jag är säker på att hälften av allt vi har behöver vi inte och det ligger bara och tar plats och samlar damm.
Vi fick ju sålt en hel del på Blocket under förra året och där fick vi in drygt 15.000kr! (bortsett från husvagnen då :) ) Det mesta var sånt som vi tänkte slänga... Så där kommer jag att lägga ut en hel del i år med kan jag lova.

Jag börjar jobba denna veckan men eftersom torsdag är röd så jobbar jag bara 1½ dag :) På måndag ska Alva även in på 1½-års kontroll, och det ska bli kul och se vad de säger om henne. På torsdag ska vi hem till mina föräldrar i Romelanda och äta lite lunch, vi skulle varit där på annandagen men de blev magsjuka så det blev inget. Vi får hoppas att alla håller sig friska tills vi träffas!

Ha en fortsatt trevlig söndag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0