Daniel är hemma och ordningen är återställd



Nu är ordningen återställd, Daniel och resten är hemma igen efter Branäsresan. De har haft en riktigt rolig resa verkar det som :) På väg hem gjorde han ett stopp på Hemmakväll och hyrde 3 filmer. Det var 3st "Linda-filmer" som han var snäll och hyrde, hihi. Igår började vi med I rymnden finns inga känslor. Det var en bra och härlig film om ett udda liv :) Ikväll blir det nog Kärlek i New York!

  

Det är gott att ha Daniel hemma igen, det är väldigt tomt när han är borta även om jag har Alva som tar en hel del uppmärksamhet. Hon har med saknat honom och letat i olika rum och ropat efter pappa när hon vaknat. Hon blev jätteglad när han kom hem och visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen och gjorde allt och lite till på samma gång, hihi.

Innan han kom hem så fick jag fixat till huset eftersom jag inte gjort något sedan i torsdags. Ingela kom och hämtade Alva så jag kunde städa ifred. Och eftersom det var så fint väder så kunde jag vädra hela huset medan jag dammsög och tvättade golvet, vilka vårkänslor som kom fram! Sol och härligt väder gör mig väldigt glad!
Jag fick fixat till övervåningen och tvättat och diskat flera maskiner. Nedervåningen har jag inte stökat ner så den fick vara.

Igår bestämde jag mig för att jag & Alva skulle promenera ner till Kungälv och fixa några ärenden men vädret är inte riktigt detsamma som igår...0-gradigt, snöar och mulet :(

I veckan kommer vårt badkar med! Gud så gott det ska bli, snart är "spa-rummet" helt klart! Oj vad jag ska bada så fort det står på plats :) Det är med Botten- och vattenmassage, ljusterapi och värmare. Ska lägga upp lite bilder när det är klart.

 

Ha en jättebra vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0