Fredag = Minisim & På spåret

Idag var det sista gången på denna simkursen för Alva, men nästa börjar redan nästa vecka så det blir inget uppehåll. Alva älskar verkligen vatten men är inte imponerad av att ligga på rygg...Rutschkanan är en favorit och även hoppa/dyka från kanten :) Hon har fått ihop ett gäng märken redan, och mer blir det! Vi går på Aquabarn och hon har gått: Krabban, Grodan, Fisken, Tumlaren, Späckhuggaren och Minisim. På minisim som vi går nu är man kvar till man uppfyller vissa kreterier och det kommer nog ta ett tag tills vi är där, men så länge Alva tycker att det är kul att vara i vattnet så fortsätter vi.



Ikväll är Daniel med jobbet på en Kick off så jag o Alva är själva hemma. Vi har som sagt simmat idag men även busat en hel del. Men efter middagen blev jag så trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, men då gick vi in i hennes rum och hon lekte för fullt medan jag vilade på hennes säng. Då och då fick jag mig en stekpanna, telefon, glas, duplo, sked och jag vet inte vad i huvudet :) Hon älskar att "laga mat" och hon bjuder alltid vare sig man vill smaka eller inte, hihi.

Efter att hon lagt sig så har jag haft och har jag en riktig tv kväll. Jag har tittat på Vem vill bli miljonär, På spåret, Parlamentet och kl 22:00 kommer Broarna i Madison County! Den filmen tycker jag så mycket om!
Så nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp te och en macka och bara mysa resten av kvällen/natten.

Imorgon blir det årsmöte med kattklubben, det ska bli kul :)


Kommentarer
Postat av: Jonacroí

Åh jag älskar den filmen, den är så vacker i regisserandet, filmandet och i kemin mellan dem....

berättelsen griper tag om mitt hjärta varje gång, så rörande!

2011-02-22 @ 10:34:49
URL: http://jonacroi.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0