Årets första julbord

I helgen var vi på Gränsö slott i Västervik på årets första julbord! Det var med Daniels jobb och som vanligt var det jättekul! Vi åkte redan på fredagen för att slippa dra upp oss själva och barnen så tidigt på lördagen. Det är ju några timmar att köra.

Rummet var jättefint men av någon anledninge så hade de satt in ett stort fönster mellan sovrummet och badrummet!


 

Lördagen började med en härlig frukost som serverades i slotts cafét och den bjöd på riktigt goda saker.
Det var bl.a fruktsallad, blåbärs shot och skagenröra :)


 


Efter frukosten var det dax för Daniel att förbereda inför deras konferens så jag gick till rummet för att vila och hittade lite lunch, hihi.



När Daniel hälsat alla välkomna och de börjat sitt möte så gick jag och allas respektive till spa avdelningen. Jag tog för första gången i mitt liv en ansiktsbehandling och det var jätteskönt :)

"För Dig som vill prova på en kortare uppfräschande behandling.
Rengöring (ej porrengöring), peeling och kort massage, samt fuktgivande mask och brynansning"

 

Efter all avslappning i kallbad, bubbelpool och bastu så tog vi igen oss på rummet lite innan det var dax att fixa till sig och gå upp till slottet för julbord. Jag passade på att få lite längre naglar nu när det inte är en massa blöjor att byta :) Julbordet var väldigt gott med mycket kallskuret som ren, älg, anka, hjort mm.



Kvällen gick fort med god mat och en massa skratt! När alla var mätta och belåtna drog vi oss till hotellrummet och satt och pratade några timmar till innan sängen ropade på oss :)

Söndagen började som dagen innan, med en jättegod frukost. Efter det packade vi ihop allt och gav oss av hem mot Kungälv igen och landade hemma runt kl 17. (men vi hann allt med ett litet stopp på A6 i Jönköping på vägen, hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0