Jobb

Då var det dax att börja jobba igen efter en månads sjukskrivning. Det ska bli riktigt kul att komma tillbaka! Nu ska jag gå på det nya schemat där jag jobbar 2½ dagar i veckan,  tisdagar 14-18, onsdagar & torsdagar 10-18.
I söndags fick jag ett sms från min chef att jag var välkommen tillbaka och att jag behövs, och det är ju alltid kul att få höra :) Får ta denna veckan till att sätta mig in i vart vi är och jobbar nu och hur långt vi kommit i varje projekt, det rör ju på sig ganska snabbt hos oss så alla projekt är nog nya nu tror jag.
Funderar på om jag ska gå, cykla eller ta bilen ner till jobbet...hmmm...får nog tänka lite till på det innan jag bestämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0