PS3 & blöjbyte

Åh vilken underbar morgon/förmiddag! Har inte gjort någonting vettigt än. Nu sitter jag med en kopp kaffe och surfar omkring och har Efter 10 på i bakgrunden på tv:n. Daniel sitter i källaren och spelar något nytt spel på PS3 och Alva leker med sin nya docka Siv som hon fick i julklapp av Ingela & Mats :) Favorit "leken" är att byta blöja på henne...

Igår pratade vi om att vi skulle börja på nästa rum idag, Alvas gamla rum, men väl idag så kände vi att vi tar en vilodag till, hihi. Men imorgon kanske vi sätter igång, det är ju redan utrensat då vi satt och åt där på julafton, så det är bara att skruva bort listerna och dra ut golvet, måla 2 gånger och in med nytt golv och på med nya lister! Klappat & klart! Visst låter det busenkelt :)

Jag tänker mycket på Turkiet, det kommer bli en låååång vår för mig! Har redan planerat vilka inköp som måste göras innan och skrivit packlista för både mig och Alva. Provade även hennes "solskyddsdress" och keps på henne, hihi, hon måste tro att jag är tokig :)

God fortsättning på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0