Näst sista dagen på 2010

Nu är det bara idag och imorgon kvar sen är det 2011. Kommer sammanfatta vad som hänt oss under 2010 imorgon tänkte jag, för det är ju en del. Både skojigt och sorgligt.



Nyårsafton kommer vi att fira med Mikael, Pia, Albin och Alice i deras nya hus i Kärna. Det ska bli SÅ KUL att träffa dem igen, det var längesedan nu tyvärr. Nackdelan är bara att nu är det bilavstånd (igen) så en får köra. De erbjöd oss att sova över men jag känner att det kan vara gott att vakna hemma på nyårsdagen så att inte hela dagen försvinner. Jag har några saker som jag vill bli klar med innan jag börjar jobba i nästa vecka igen.

Alva bestämde sig för att vakna vid kl 02 inatt och inte somna om så Daniel var snäll och tog henne. Han hade inte lagt sig utan satt nere och spelade :) Men han hade nog inte tänkt att vara uppe till efter kl 05 som Alva hade. Så nu har han lite sovmorgon medan jag och Alva äter frukost och tittar på Malou på tv 4.



Igår började vi med Alvas gamla rum och fick tömt det, tagit bort alla lister och slängt ut golvet :) Så idag ska vi spackla lite och måla! Hinner vi ska vi måla i morgon med och sedan åker golvet in i helgen och har vi tur så är det helt klart i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0